Godkväll.

Jag vill bara informera att jag just nu har problem med bloggen, jag jobbar och gör allt jag kan för att få igång den så fort jag bara kan. Förhoppningsvis är herrhavreflarn.se igång inom kort och sålänge är det herrhavreflarn.blogg.se som gäller. 
Varma hösthälsningar,
// Gustav "Herrhavreflarn" Lagerträd 



#1 - - vera:

Vad synd att du har problem med bloggen. Älskar din blogg, ger så himla bra inspiration.

Svar: Va glad jag blir! ja det är lite synd, men jag hoppad vara igång ordentligt inom kort igen! :) ha en fin kväll! // Gustav
Gustav Lagerträd

#2 - - Elisabeth:

jag så en bild på Nutella-marängtårta med hallon och vaniljgrädde och letar febrilt efter receptet, jag kan inte hitta det. Är de du som gjort receptet och kan man få snika till sig det?
Med vänlig hälsning Elisabeth