Äntligen är den här !

Publicerat i: Allmänt, Kondisbitar, Konfekt och godis, Mitt härliga liv advent, alkoholfri, delicato, delicatoboll, doft, fin kombination, glögg, jul, rekommenderas, roligt, saturnus, smak, smaker, smakkombination, spännande, årets
Nu är den här, nästan lika exalterad som jag blir över nya bakprodukter lika kul tycker jag att det är när de nya glöggsmakerna dyker upp, ni tänker säkert att nu är det bara början på november och nästan lite olagligt att börja med glögg och pepparkakor men denna var jag bara tvungen att testa, chokladbollstokig som jag är.

Saturnus har tagit fram en glögg tillsammans med Dalicato och den givna smaken blev då självklart delicatobollen. 
Jag har smuttat lite på den och jag måste då säga att jag är imponerad över hur fint dom har fått in smaken i glöggen, utan att tömma på varken glöggsmaken eller chokladbolls-smaken, smakerna hjälper varann och samsas så fint i flaskan. Mycket gott !

#1 - - M:

Jag gjorde min första mjuka papparkaka redan igår haha (älskar julen så de är svårt att hålla sig;p..) Och nu blev de ännu svårare, måste springa till affären och inhandla den där glöggen NU! Den lät ju bara föööööör god :D

Svar: Jag håller med fullkomligt där, jag började lite smått förra veckan. Ja jag lovar att denna är helt fantastisk ! Det kommer bli en succé :)
Gustav Lagerträd

#2 - - M:

Jag gjorde min första mjuka papparkaka redan igår haha (älskar julen så de är svårt att hålla sig;p..) Och nu blev de ännu svårare, måste springa till affären och inhandla den där glöggen NU! Den lät ju bara föööööör god :D

#3 - - M:

Jag gjorde min första mjuka papparkaka redan igår haha (älskar julen så de är svårt att hålla sig;p..) Och nu blev de ännu svårare, måste springa till affären och inhandla den där glöggen NU! Den lät ju bara föööööör god :D

#4 - - M:

Oooooops råkade visst bombardera dig med kommentarer :O !!? Vet inte hur ja får bort dom :S sorry haha!

Svar: Haha det är absolut inget fara :D
Gustav Lagerträd