Ett annorlunda inlägg med stor lycka!

Publicerat i: Allmänt, Mitt härliga liv bakblogg, hedrad, lycklig, matbloggspriset, tack
Efter några fantastiska dagar i Prag med gamla vackra och snirkliga gator, stora fortfarande blomstrande torg där sommaren inte riktigt släppt taget och självklart ljuvliga desserter och bakverk, så är ja nu hemma igen.



Det jag möts av här hemma är nästan ännu mer fantastiskt, jag är nämligen nominerad i kategorin "Bästa bak och dessertblogg" i tävlingen Matbloggspriset vilket är helt fantastiskt och så otroligt hedrande. 
Den enastående bagaren Sebastien Boudet som sitter i juryn för priset ringde i egen hög person och berättade, vilket bara det var otroligt stort.

En nominering som innebär att fem bloggar tävlar om titeln och jag är så otroligt glad, lycklig och återigen hedrad att bara få befinna mig bland de nominerade. 
Jag vill också passa på att tacka er fantastiska besökare, för denna nominering delar jag med er, för det är just på grund av er som jag älskar att göra detta, era fina och värmande ord och att ni vecka efter vecka kommer och besöker mig, tack fina ni! 
Jag hoppas och vill tro att denna plats är en liten tillflyktsort i vardagen där man kan släppa allt en liten stund och få sig en dos sött, inspireras till att baka mera och känna den bakglädje och inspiration som ja känner här hemma i mitt kök. 
Bakning är för mig ren glädje och totalt fritt från krav men framförallt något som ska delas med glädje! Glöm aldrig det! 

Det blev ett lite annorlunda inlägg men ett varmt sådan och direkt från hjärtat.

Imorgon är ni hjärtligt välkomna då bjuder jag på en dessert med inspiration från helgens resa, det får ni bara inte missa. 






#1 - - Malin:

Stort grattis! Du är verkligen värd nomineringen! :)

Svar: Tack så jätte mycket :) ha en fin helg!
Gustav Lagerträd

#2 - - anneliesblomsterochbakverk:

Åh vad roligt - stort grattis! Det är du verkligen värd. Inspiration i massor och vackra bilder.

Svar: Åh va roligt att höra, tack!! Ha en fin helg :)
Gustav Lagerträd

#3 - - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer:

GRATTIS till nomineringen, du är helt klart värd det! :)

Svar: Åh va roligt att höra, tack så mycket :) trevlig helg!
Gustav Lagerträd

#4 - - Cherie | Börja Spring:

Vad roligt! Grattis :D

Svar: Tackar så mycket :)
Gustav Lagerträd

#5 - - Carola:

Grattis till nomineringen och tack för en super fin blogg.

Svar: Tack så jätte mycket! Va roligt att höra, så roligt att ni kommer hit :) trevlig helg!
Gustav Lagerträd

#6 - - Christel:

Stort grattis, det är du så värd. Din blogg är en otrolig inspirationskälla och dina bilder är så fantastiska. Var kan man kan rösta?

Svar: Tack så jätte mycket , va glad jag blir :) det är en jury som väljer bland oss så nu får jag hålla tummarna helt enkelt! Trevlig helg!
Gustav Lagerträd

#7 - - mohammedi:

grattis ;)

Svar: Tackar :)
Gustav Lagerträd