Macarons en ljuvlig fransk historia.

Publicerat i: Allmänt, Mitt härliga liv bakblogg, bästa, fantastisk, hela Sverige bakar, hembakat, inspiration, lantliv, macarons, skönahem, trädgård
Det är full fart i köket här hemma och det är Macarons i alla mjöliga härliga pastellnyanser på gång. 
Vad passar bättre till ett romantiskt franskt bakverk än vackra pastelltoner, man liksom lite lycklig. 


Jag ska fylla dessa ljuvliga med lite olika fyllningar och lite senare ikväll kommer jag bjuda på recept och tillvägagångssätt för perfekta macarons, det är absolut inte svårt,så välkommen in lite senare. 


Ha nu en härlig tisdag alla fina ! 
#1 - - Elin:

Så där fina blev inte mina macarons. Mina blev små färgglada plättar! :)

Svar: Det är lite klurigt med macarons men jag har precis lagt upp ett superbra recept , testa det och jag lovar att dom blir perfekta ! :)
Gustav Lagerträd