Mysigt och juligt.

Publicerat i: Allmänt, Mitt härliga liv, Mjukakakor blogg, blogginspiration, hund, härligt, inspiration, jul, mysigt, underbart
Det har varit dåligt med bakande denna vecka tyvärr, men ibland är det bra att riktigt få längta in i köket och låta ugnen få lite välförtjänt vila ! Mycket annat har hänt men mer om de senare.

Här får jag blogg-hjälp av Bibbi och Ebba eller rättaresagt så passar dom på att få all mys och gos som dom kan få medans jag för en gångs skull sitter ner.


Då var den 18 december snart till ända och jag ska välja två fantastiska vinnare i tävlingen. Tack alla för att ni delat med er av era söta jultraditioner. Jag publicerar vinnarna under morgondagen och skickar även ett mail till er.



#1 - - Lindans:

Om man kan få önska nåt till bloggen så tycker jag det det vore otroligt intressant med sprits-skola.
Vilken tyll till vilken deko typ.. Önska kan man iaf i dessa tider ;-)
God Jul och GOTT nytt bak-År!

Svar: Självklart ska jag ordna det, det ska jag fixa så det kommer inom kort. Tackar ! Gott nytt år :)
Gustav Lagerträd

#2 - - Lindans:

Trevligt! Det ser jag fram emot. Tackar :-)